wtorek, 6 stycznia 2015

Brązowo-bordowy makijaż


Hej dziewczyny:)



     Tej zimy jestem totalnie zakochana w kolorze złotym, brązowym oraz bordowym. Uważam, że te kolory idealnie do siebie pasują, a razem połączone tworzą interesujące trio. Każda okazja dla mnie jest dobra żeby poćwiczyć na kimś makijaż. Na szczęście mam przy sobie cudownego i przede wszystkim cierpliwego " królika doświadczalnego", który zawsze z ochotą powierza mi swoją buźkę:)  Moja przyjaciółka ma niezwykłe, jasnoniebieskie oczy, dlatego makijaż który Wam dzisiaj zaprezentuję, pięknie podkreśla jej tęczówkę oka. Zapraszam do oglądania zarówno makijażu jak i całej stylizacji:)


Wersja z pomadką w kolorze nude:


Wersja z czerwonymi ustami:





Wersja z kapeluszem:)


Na sobie moja przyjaciółka ma:

czapka, legginsy, torebka- Niren
kurtka- Reserved
koszula- Stradivarius
naszyjnik- Tally Weijl
kapelusz- Primark

1 komentarz:

  1. Piękny kapelusz!
    Złoty, brązowy, miedziany - absolutny hit tej zimy rownież i dla mnie ;)
    Pozdrawiam,dodaję do obserowanych
    i czasem zapraszam również do mnie,
    Dżesa

    OdpowiedzUsuń