czwartek, 4 kwietnia 2013

Here we go....

No cóż, przyszła też pora na mnie. 
Mam nadzieję, że ten blog nie będzie tylko dla mnie wielką przyjemnością, ale także dla wszystkich obserwujących go.
Jednocześnie już teraz bardzo dziękuję wszystkim znajomym, którzy zaoferowali swoją pomoc w prowadzeniu tego bloga, a także ich trafne rady.

Shine bright like a diamond...











Co mam na sobie:

marynarka- reserved
 bluzka- Tally Weijl
legginsy- reserved 
buty- select 
zegarek- six
bransoletka- stradivarius 
torebka- next

Pozdrawiam,
Ewelina.

5 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja,czekam z niecierpliwością na następne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja i przecudowna dziewczyna :) czekam na więcej pomysłów <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Chce więcej! Czekam na kolejne stylizacje piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. hej :) prowadzisz bardzo fajnego bloga! Poleciła mi go kilka minut temu koleżanka i muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! czasem trochę szperam w internecie i śledzę różnego rodzaju artykuły ale jeśli chodzi o blogi to jestem wybredna bo niewiele z nich przykłuwa moją uwagę w przeciwieństwie do Twojego!! Posty są zwięzłe i na temat, nie przesadzasz też z ilością zdjęć, bo przecież można pokazać dany produkt na jednej fotografii, a nie tak jak w wielu przypadkach potrzebna jest cała jego sesja z każdej strony. Tak trzymaj - Pozdrawiam - Martis

    OdpowiedzUsuń