piątek, 5 kwietnia 2013

Najczęściej używane kosmetyki

Witajcie!

Każda z nas ma małego fioła na punkcie czegoś. Torebki, buty, biżuteria... Ja miałam na punkcie kosmetyków. Miałam, ponieważ w pewnym momencie zauważyłam, że moje kupowanie kosmetyków, to bardziej kolekcjonowanie ich, niż ich rzeczywiste stosowanie. Dlatego też parę miesięcy temu wprowadziłam w życie projekt denko i z każdym miesiącem w moim kuferku jest ich już coraz mniej.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam część moich kosmetyków, tych które najczęściej używam.

Róże/bronzery:


Od lewej: 
Benefit- Dallas
Sleek- Suede 921
Sleek- Flamingo 937
Sleek- Pomegranate 923
Sahara-934
Benefit- Coralista
w środku:
Bourjois- Rose Ambre 74
Calvin Klein- Sun dance 

Pomadki:




Od lewej:
Rimmel- nr 620- Coral Queen
Rimmel- nr 750- Cofee Shimmer
Rimmel- nr 3- by Kate
Rimmel- nr 600- Soft Coral
Maybelline- nr 416- Coral Fever


Tusze do rzęs/ cienie


Od lewej:
Benefit- paletka cieni do wykonywania smokin' eyes
Max factor- False Lash Effect Fusion Volume&Lenght
Essence- I <3 extreme
Maybelline- The Rocket Volum Express
Bourjois- Mascara Volume Clubbing
Benefit- paletka cieni- big beautiful eyes
Sleek- paletka cieni- Storm

Baza/podkład/korektor/rozjaśniacze:


Od lewej:
podkład: Rimmel- Stay Matte
rozświetlacz- high beam- trzeci od lewej
Zestaw Finding Mr. Bright:
róż w płynie- Posietint
rozświetlacz- high beam
korektor- erase paste- odcień nr 2- medium
rozświetlacz- girl meets pearl
Po prawej stronie:
baza- Loreal- Studio Secrets Professional

Pozdrawiam,
Ewelina

3 komentarze:

  1. Ty masz bzika na punkcie tych kosmetyków ,chyba musze do Ciebie wpaść i pomóc Ci ich się szybciej pozbyć:P

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjjjj same cuda ;p kocham też twoje niektóre kosmetyki i jak mnie malujesz nimi haha ;D niech się nie kończą! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. CIEKAWY BLOG

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń