czwartek, 29 sierpnia 2013

Koniec z czarnymi włosami!


Hej dziewczyny!

Zostałam brunetką! W końcu się zdobyłam! I jak na trzydniowe rozjaśnianie moich włosów, to są w mega dobrym stanie. Najpierw sama próbowałam z bratową je rozjaśnić, ale wyszedł ciemny brąz z czarnymi plamami i źle się w nich czułam, dlatego dziś spędziłam 6h u fryzjera:) Zobaczyłam wszystkie kolory tęczy na mojej głowie, ale zakończyło się to sukcesem:) Mogłabym mieć jeszcze jaśniejsze te włosy, bo na końcu wyszedł dosyć jasny rudy, ale ja i rudy? ojj nie. Dlatego zdecydowałam się na karmelowy blond, który na razie nie ma nić wspólnego z tym kolorem, ale parę umyć włosów i będzie o wiele jaśniejszy.
Nareszcie zdobyłam się na powrót do blondu i dojdę do tego małymi kroczkami:) Teraz cieszę się z tego co jest:)

Napiszcie co sądzicie:)



Pozdrawiam,
Ewelina.

4 komentarze:

  1. ładnemu we wszystkim ładnie:)
    ale teraz tak łagodniej, na +

    OdpowiedzUsuń
  2. o wiele, wiele, wiele ładniej niż w czarnych włoskach ;D !

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie Ci w tych włosach♥
    lepiej niż w czarnych :)

    OdpowiedzUsuń