wtorek, 20 sierpnia 2013

W najbliższej przyszłości...


Witajcie kochane dziewczyny.

Nie było mnie prawie miesiąc, ale to ze względu na zmiany jakie zaszły niedawno w moim życiu. Nie zawsze jest wszystko tak jakbyśmy tego chcieli... Jeszcze gorzej kiedy przychodzi nam zaczynać życie właściwie od nowa i to nie ten pierwszy raz. Gdybym mogła, z pewnością zapadłabym się pod ziemię, z dala od wszystkich i wszystkiego, ale niestety tak się nie da...

Ponieważ blog jest dobrą metodą na oderwanie się choć na chwilę od problemów, obiecuję poprawę. A myślę, że po tym miesiącu mam Wam co pokazywać i recenzować. W najbliższych postach m.in o płynie micelarnym z Dermiki oraz AA, odżywce do włosów z Marionu, lakierze pachnącym z Revlonu, a także innych nowościach kosmetycznych. Nie zabraknie także mojej opinii na temat książki pt. " W pogoni za torebką", której autorem jest Michael Tonello i którą uważam  niestety za strasznie nudną ( od 3 tygodni czytam 300 stron).

Na dzisiaj to tyle. Pozostawiam Was z małą porcją zdjęć z ostatniego miesiąca. I do napisania już niedługo:)






Zdjęcia robione przez: Monię- playhardstaycute.blogspot.com


( w ostatnim czasie podarowałam sobie wymyślne makijaże i najczęściej stawiłam na naturalność)


( mój najwierniejszy mężczyzna i największy słodziak w mieście) 




( największy wróg ostatniego miesiąca- grzywka. Przez cały miesiąc spinałam ją jak tylko się dało, bo uważałam ją za jeden z moich głupich pomysłów, a kiedy już odrosła wystarczająco by móc ją z powrotem dawać na bok- polubiłam ją:) )

Pozdrawiam,
Ewelina.

3 komentarze:

  1. fajnie Ci z tymi włoskami :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekam na Twoje recenzje :D a ostatnie zdjęcia są mega super :D no i Kiwi.. ohh kochany :D

    OdpowiedzUsuń