sobota, 7 września 2013

Mały haul kosmetyczny/makijaż do pracy

Witajcie drogie dziewczyny:)

Dzisiaj mały haul kosmetyczny oraz mój codzienny makijaż do pracy, a już jutro wieczorem kolejny post z nowym małym pomysłem.

Zakupy:


  • MaxFactor Creme Puff- nr 13 Noveau Beige- puder w kamieniu-  wkrótce recenzja
  • Inglot- róże do policzków nr 73 i 75
  • Rimmel BB Cream- kolor light- zamiast mojego Revlonu, który czasem jest za ciężkim podkładem
  • Pomadki Astor Color Last Vip- nr 132 i 333- niestety nic specjalnego
  • Pomadki Essence- nr 01 Coral Calling i 05- Dare to be nude- nowa kolekcja z Essence. Dziewczyny do sklepu i kupujcie je, bo są genialne. Dla mnie fajne zamienniki pomadek z Rimmela by Kate.




  • Lakier do paznokci Eveline z kolekcji miniMax- nr 809. Chyba zaprzyjaźnię się z tą firmą na dłużej...
  • Odżywka do włosów gogo z firmy Kallos- wkrótce recenzja.
Makijaż:


Odkąd jestem brunetką, do łask powróciły moje ukochane brązy. Moje oczy odpoczywają na razie od czarnej kreski, ale ona na pewno wkrótce też powróci. Staram się wyglądać w pracy naturalnie i nieprzesadnie, dlatego mój makijaż ogranicza się do stonowanych kolorów na oczach. Jak Wam podoba się taki delikatny makijaż?


Na zakończenie prezentuję Wam ostatnie zakupy ubraniowe- czerwoną sukienkę oraz skórzaną marynarkę z koronkowymi rękawami:)



Do napisania jutro:)

Pozdrawiam,
Ewelina.

8 komentarzy:

  1. Cudna sukienka, a marynarka z pazurkiem :) makijaż bardzo fajny i świetnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy ten sam lakier do paznokci :D
    Jestem ciekawa jak się maska do włosów sprawdza bo jest tania, ale czy dobra.. ?

    PS. W jakiej cenie mają róże w Inglocie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą odżywką to jest tak, że oprócz fajnego zapachu i łatwego rozczesywania włosów to ona nie ma więcej chyba plusów:) Co do inglota kupiłam go w mojej pracy chyba za 13zł.

      Usuń
  3. Chciałam ten BB z rimmela, ale uznałam, że light jest dużo za jasny :D i postawiłam na ten podkład, który i tak jest lekki, a kolor stapia się idealnie z moją cerą.
    Makijaż bardzo fajny, ja tam takie lubię:D
    A ta marynarka genialna.
    Swoją drogą po ile są te pomadki z essence ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż i świetnie podkreślone poliki. :) Zakupy też mi się podobają, czerwona sukienka to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż bardzo fajny, delikatny idealny do każdej pracy :) i ta marynarka super! czy możesz zdradzić gdzie ją kupiłaś? byłabym wdzięczna bo od dawna czegoś takiego własnie szukam

    OdpowiedzUsuń