wtorek, 10 września 2013

Mój idealny zapach


Witajcie drogie dziewczyny:)

Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu na temat nowych zapachów, które jeszcze w tym roku zawitają na naszych półkach. Nie zdradzę co ciekawego się pojawi, ale mogę obiecać, że każda z Was znajdzie coś dla siebie. Mnie osobiście urzekły dwa zapachy.

Pierwszy to siostrzyczka zapachu Dot- Marca Jacobsa. Jeśli ten flakonik wydawał Wam się przesłodki, to co powiecie na Honey?:) Drugi zapach to mój faworyt, którego z całą pewnością już widzieliście lub posiadacie. Zapach, flakon, kampania reklamowa- dopracowane do perfekcji. Już wiem, co sprawię sobie na prezent urodzinowy-  Downtown Calvina Kleina. Jest to zapach drzewno kwiatowy. Świeże kwiaty i aromatyczne drzewa oddają istotę pewnej siebie kobiety. Nie wierzę, że któraś z Was powiedziałaby, że zapach jest okropny, bo uważam, że jest w nim coś wyjątkowego i oryginalnego. Jest cudowny i muszę przyznać, że jest to pierwszy zapach Calvina Kleina, który tak mnie urzekł. I uważam, że kampania reklamowa, której twarzą jest Rooney Mara (,,Dziewczyna z tatuażem") idealnie pasuje do tego zapachu, a od piosenki w tle już się uzależniłam. Jeśli jesteś nowoczesną, pewną siebie kobietą to jest to zapach dla Ciebie :)


Na koniec szkolenia uczestnicy otrzymali mały upominek. Próbkę Eternity Aqua Calvina Kleina oraz 50ml wody toaletowej Just Cavalli. Nie otwieram go, ponieważ szczerze powiedziawszy nie jest to zapach, który podoba mi się, więc jeszcze zobaczymy jakie będą jego dalsze losy:) Co nie oznacza oczywiście, że nie byłam miło zaskoczona. 
Było to pierwsze moje tego typu szkolenie i muszę przyznać, że byłam nim zachwycona. Nigdy wcześniej nie przypuszczałam, że tak wielką uwagę firmy przywiązują do kampanii reklamowych, które są po prostu genialne. Mam nadzieję, że nie było to moje ostatnie szkolenie tego typu.


A jaki Wasz jest idealny zapach? Pozostajecie wierne jednemu zapachowi czy stale go zmieniacie?:)

Pozdrawiam,
Ewelina. 


8 komentarzy:

  1. No ja się nie dziwię, że masz nadzieję że to nie ostatnie szkolenie tego typu :D
    A co do zapachów to już Ci mówiłam :D tj ja byłam zawsze od lat wierna Escadzie, ale już mi się zaczynała ostatnio nudzić stąd ten Mexx:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;))
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga ja już to zrobiłam i obserwuję Twój ;))
    Pozdrawiam Sylwia Georgiev
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam żadnego ^^^ :) ulubiony mój ostatnio, czyli typowo letni, to zielony Chanel Chance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piękny jest ten Chanel:)

      Usuń
    2. ooo tak :) niedługo go zdenkuję i pewnie kupię kolejną butlę, bo bardzo się lubimy :)

      Usuń
  4. Mój idealny zapach z kolei to Dolce & Gabbana Pour Femme ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba nie mam takiego idealnego zapachu

    OdpowiedzUsuń