wtorek, 2 lipca 2013

Moje włosy- pomóżcie!





Czytając post playhardstaycute wpadłam na pomysł. Skoro czasem odwiedzacie mojego bloga, to może doradzicie mi w sprawie moich włosów. Czarny kolor  mam na głowie już prawie rok, ale niestety okropnie zniszczył moje włosy. Do tego te odrosty... Naturalnie ( uwaga!) jestem blondynką. Przeszłam już chyba przez wszystkie kolory na moich włosach (czego mam dowody), dlatego proszę Was o pomoc. Jak myślicie, w którym kolorze jest mi najlepiej? Czy powinnam pozostać w obecnym kolorze, a może wrócić do blondu? Proszę Was o odpowiedź:)

Mój blond delikatnie rozjaśniony:



Potem były czerwone...


Grejpfrutowe...


Rude...


I mój obecny kolor- czarny:

( nie patrzeć na paznokieć:P )
I jak sądzicie?

Pozdrawiam, 
Ewelina.

12 komentarzy:

  1. zdecydowanie blond! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróć do blondu ;) ładnie Ci w nim, nie będziesz musiała więcej farbować i będzie to najlepsze wyjście dla Twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze brązu nie wrzuciłaś :D
    Jak dla mnie blond albo czerń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zdjęć w tym brązie:( U rodziców na komputerze gdzieś są:)

      Usuń
  4. blond bez dwóch zdan , dobra moze czern kojarzyc sie ze wygladasz wyraziscie ale do nich musisz miec mocny makijaz co chwile odnawianie koloru bo plowieje, dla mnie wogole nie powinnas sie zastanawiac, teraz wyladnialas i jak dorzucisz blond bedziesz piekna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najlepiej wygladasz w blond:)
    zapraszam do mnie i zachecam do zaobserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz w każdym kolorze, ale może faktycznie w blondzie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie (i nie tylko) najlepiej Ci w blondzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. blond ... <3 - tu Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. grejpfrutowe, rude, blond- taka kolejność :)

    OdpowiedzUsuń