czwartek, 27 czerwca 2013

Kolorowy makijaż



Prezentuję Wam mój obiecany makijaż.  Na zewnątrz szaro i ponuro, dlatego na oczach niech będzie chociaż weselej. Ponieważ  na oczach już dużo się dzieje, usta pomalowałam delikatną pomadką. Podoba Wam się?:) Czekam na Wasze opinie.




Kosmetyki któych użyłam:

oczy:
- baza pod cienie- Bell- Perfect Skin 
- cienie do powiek: Miyo- chili, inglot- nr 2, w7- yellow
- kredka do oczu- nie pamiętam firmy, a niestety napis już się zmył
- tusz do rzęs- Maybelline- the Rocket Volum Express

twarz:
- baza pod makijaż- Loreal Studio Secrets Professional
- podkład- Collection- Lasting Perfection
- puder- Rimmel- Stay Matte
- róż- Sleek- Suede

usta:
-pomadka Rimmel- Soft Coral nr 600

brwi:
- żel do brwi z paletki Smokin' Eyes Benefit


A już jutro... makijaż wieczorowy wykonany na mojej przyjaciółce:)



Pozdrawiam,
Ewelina.

11 komentarzy:

  1. Jaka Ty śliczna jesteś ! :)
    Makijaż cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega fajne te fotki :) o Twoim makijażu już się wypowiadałam :) ładnie jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia, nigdy bym się nie spodziewała, ze chili może tak pięknie wyglądać na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. roztarłam go pomarańczowym cieniem z inglota więc nie jest taki agresywny:)

      Usuń
  4. Szału nie ma :D ale za tą cenę to spoko :D bo ja się z nią czuję na ustach bardziej jak z balsamem :D co za tyn idzie no jak jesz i pijesz to ją zjadasz :D i w moim wypadku tak właśnie było więc nie wiem jak z trwałością, jak przetestuję na dłuższą metę to się dowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudowny makijaż <3 bardzo mi sie podoba, w ogóle twoje oczy <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! Szalenie podoba mi się ta pomadka :)
    Dziękuję i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niom niom śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie Ci w taki makijazu :)

    OdpowiedzUsuń