środa, 26 czerwca 2013

Smokin' Eyes Benefit


I niestety nie dałam rady na drugi dzień zrobić recenzji, ponieważ już kompletnie nie miałam internetu... Dopiero dzisiaj... Jeśli znajdę czas jeszcze dziś wrzucę recenzję kosmetyków o których wspominałam w poprzednim poście, natomiast teraz chcę pokazać mój makijaż wykonany paletką Smokin' Eyes firmy Benefit:) Paletka jest już prawie na wykończeniu, ale wciąż sprawdza się świetnie. Mam nadzieję, że makijaż się podoba:)
Efekt z podkładem/ efekt końcowy:




  
Pozdrawiam,
Ewelina.


6 komentarzy:

  1. pięęęęęknie ;) ja też lubię tą paletkę używać od ciebie haha ;d świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie ma zdjęcia z zamkniętym okiem :( ale i tak bardzo podoba mi się makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Bardzo ładny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż oka :).Pasuje do Ciebie ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż. Kolory bardzo do Ciebie pasują, widać,że dobrze się w nim czujesz, a to najważniejsze!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń