niedziela, 30 czerwca 2013

Zakupowo




Przychodzę dzisiaj do Was z moimi dzisiejszymi zakupami. Dostałam wczoraj od chłopaka pewną sumę pieniędzy, która miała pójść na pędzle do makijażu, ale niestety zły humor po prostu zmusił mnie do zakupów. Która z Was tak nie ma, że na smutki najlepsze zakupy? Pewnie każda z Was wie jak to jest:)



Buty Lordsy- Tip Top

Zakupiłam te buty z myślą o moim następnym zakupie. Nie miałam w sumie żadnych jasnych butów poza szpilkami, które już pojawiły się na moim blogu, a żależy mi by jutro dobrze wyglądać. Dlaczego? O tym już na końcu wpisu.



Sweter oraz naszyjnik- Reserved

Kolor na zdjęciu niestety jest troszeczkę przekłamany, bo w rzeczywistości ma kolor delikatnego beżu. Posiada rękawy 3/4 i jest prawie za pupę. Ponieważ zależało mi aby był luźny, wzięłam rozmiar L. Myślę, że ten naszyjnik idealnie pasuje do tego swetra.


Sweter- Stradivarius

Wiem oszalałam. Jest lato, a ja kupuję swetry, ale aż żal było go nie wziąść. Na zimniejsze dni będzie idealny. Poza tym ma ładny kolor, a w ostatnim czasie stwierdziłam, że non stop noszę czarne ubrania...



Spodenki- H&M
Torebka- Sinsay
Naszyjnik- Orsay

Pierwsze zakupiłam spodenki. I kiedy odeszłam od kasy, uświadomiłam sobie, że właściwie nie mam nic w swojej szafie w kolorze chabrowym. I się zaczęło... Pierwsza była torebka, potem naszyjnik. Teraz mogę w nich wyjść i wszystko będzie do siebie pasowało:)


Sukienka- Tally Weijl

Mój ulubieniec dzisiejszych zakupów. Długa, prosta sukienka z krótkim rękawem w kolorze czarnym. Jest cudowna... Cały czas marzyłam o takiej sukience. Do sandałów będzie przepiękna... 

I to by było tyle zakupów. Napiszcie co sądzicie o tych rzeczach. Trzymajcie także za mnie kciuki jutro. Dlaczego? Wczoraj zadzwoniła do mnie przyjaciółka mówiąc: ,, Ewelina szukają do pracy w drogerii z kosmetykami. Możesz przyjść na rozmowę?". Praca, kosmetyki- ojj tak. Więc pojechałam na rozmowę i jutro mam dzień próbny. To takie moje spełnienie marzeń, pracować w czymś, co będzie sprawiać mi radość. Czyż nie mówiłam ostatnio, że nie chcę robić czegoś, co mi nie będzie sprawiało przyjemności? Teraz wiem, że do spełnienia marzeń trzeba dążyć, bo same się nie spełnią. Dlatego mam nadzieję, że ta praca będzie małym krokiem naprzód w osiągnięciu tego, co chcę. Więc życzcie mi powodzenia i do napisania.

Pozdrawiam,
Ewelina.

15 komentarzy:

  1. Rada: popraw ortografię i gramatykę, bo tego nie da się czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, żeby gdzieś były błędy ortograficzne, co do gramatyki- bardziej się przyłożę.

      Rada: Jeśli nie umiesz czegoś czytać, to tego nie czytaj:)W prawym, górnym rogu jest taki krzyżyk- kliknij.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. może chodzi o to, że pisze się chabrowy a nie habrowy :)

      Usuń
    3. Dobrze, poprawiam. Jeszcze coś?:)

      Usuń
    4. Chyba wszystko, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Torebeczka fajna a na swetry ze stradivariusa trzeba uważać bo lubią się rozciągać ;P przynajmniej mój to polubił;P
    a jutro będę trzymać kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te ubranka! <3 Chyba czas wyruszyć na zakupy!
    Były inne kolory tych torebeczek w sinsay'u? np brązowe?
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny ten sweter z Reserved :) Zakupy chyba każdej kobiecie poprawiają humor :) Trzymam kciuki za dzień próbny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :D Ja po 10 wybieram się na zakupy :D Trzeba skorzystać z wyprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohohoho, no to zakupy więcej, niż udane, widzę. :) Lordsy najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie to ja mam jedną zaufaną fryzjerkę i jest git :D dzisiaj nawet z własnej woli chciałam żeby mi więcej z przodu podcięła :D
    A Tobie w sumie w każdym kolorze ładnie :D tylko żeby farba była równo nałożona xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zrobię post o wszystkich kolorach moich włosów i dziewczyny doradzą w którym kolorze najlepiej, bo czarnego mam już dość. Co o tym sądzisz?

      Usuń
    2. No możesz możesz :D
      mi się najbardziej teraz i w blondzie podobasz:)

      Usuń