piątek, 28 czerwca 2013

Makijaż wieczorowy



Witajcie:)

Dzisiaj prezentuję wieczorowy makijaż wykonany na mojej przyjaciółce. Dosyć często maluję Kamilę, natomiast zawsze były to delikatne makijaże. Moja przyjaciółka jest takim moim ,, królikiem doświadczalnym" na którym uczę się malować  równe kreski, cieniować itd. Z tego też powodu nasze wczorajsze spotkanie nie mogło się obyć bez malowania:) Jestem jej za to ogromnie wdzięczna. Ponieważ jak wcześniej wspomniałam najczęściej maluję ją delikatnie, wczoraj postanowiłam zaszaleć. Stąd oto ten makijaż. Napiszcie co sądzicie:)



A na koniec pokazuję Wam jeszcze mój dzisiejszy makijaż. Czarna kreska i wyrazista pomadka- czyli to co lubię najbardziej:)

Zdjęcie pt.: ,, Znajdź brakujący szczegół" :)



PS. Jeśli interesuje Was jakiś kosmetyk użyty w makijażach to śmiało pytajcie. Nie podaję kosmetyków, bo byłoby ich po prostu strasznie dużo.

Pozdrawiam,
Ewelina

5 komentarzy:

  1. nie umiem się przyzwyczaić do takiego mocnego makijażu hehe ;D ale podoba mi się, kolejne też możesz na mnie testować, będę twoim króliczkiem doświadczalnym ;D ;* a twój makijaż też bardzo ładny!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo mega mocny mejk ap :D ale całkiem spoko :)
    A trzy ostatnie zdjęcia genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz w takim makijażu! pasuje Ci krecha i mocne usta :)
    koleżanka też ma oczko niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiepsko czułabym się w takim mocnym makijażu, ale Twoja przyjaciółka wygląda w nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie lubie takie szalenstwa :D

    w odpowiedzi na prosbe podaje link do recenzji rzes o ktore pytalas: http://martuszkowemakijaze.blogspot.com/2013/05/recenzja-rzes-firmy-es-ii.html

    pozdrawiam cieplo:)

    ps bardzo tu przyjemnie wiec bede tu zagladac

    OdpowiedzUsuń